U kunt op ons rekenen!

SUEZ volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet. We bekijken elke dag welke maatregelen nodig zijn om u als klant goed van dienst te zijn en de gezondheid van onze medewerkers te waarborgen. We hanteren daarbij de richtlijnen van het RIVM als uitgangspunt. Bij gezondheidsklachten blijven medewerkers thuis. Om snel beslissingen te kunnen nemen, werken we met een crisismanagementteam en een continuïteitsplan. Zo kunnen we u als klant zo goed mogelijk van dienst zijn.
         

Met de genoemde maatregelen zijn we voorbereid op eventuele verdere verspreiding van het virus. Maar we merken de gevolgen van het virus nu al. Om u toch optimaal van dienst te kunnen zijn, hebben we uw hulp nodig. Dit is handig om te weten:

Containers en routes
Onze chauffeurs en beladers werken gewoon door. U kunt ze helpen door uw container buiten op de juiste plek aan te bieden. Zo voorkomen we onnodig contact. Containers die binnen staan worden door ons niet meer geleegd. We vragen uw begrip voor deze situatie, ook voor onze chauffeurs die hard werken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ons ziekteverzuim is op dit moment hoger dan normaal. Dat vraagt om maximale flexibiliteit in de planning van routes. Soms zullen we daardoor op een ander moment bij u langskomen dan u van ons gewend bent. We vragen om uw begrip hiervoor.

Ook afnemers getroffen
We blijven ons best doen om zoveel mogelijk afval te verwerken tot grondstoffen om er weer nieuwe producten van te maken. Maar ook onze afnemers zijn geraakt door het coronavirus. Sommige afnemers, die van uw afval grondstof maken, zijn gesloten of kunnen maar beperkt afval aannemen en verwerken. Vanzelfsprekend zoeken we ook nu naar goede oplossingen. Toch kan deze situatie consequenties hebben voor de verwerking van uw afval. We nemen contact met u op als dit van toepassing is.

Langere wachttijden klantenservice
Heeft u vragen over deze situatie?  Stel uw vraag dan liefst via e-mail  of via de portal. Toch liever bellen? Omdat zoveel mogelijk mensen thuiswerken, kan het voorkomen dat de telefonische wachttijden langer zijn dan u van ons gewend bent.

Meer weten?
Meer informatie over de maatregelen die SUEZ neemt om de continuïteit van onze dienstverlening wereldwijd te kunnen garanderen is te vinden op onze Engelse site: www.suez.com

 

Veelgestelde vragen

 Lees de veelgestelde vragen over SUEZ en het coronavirus