Skip to main content
Bij SUEZ geloven we in een toekomst waar alle afval waarde heeft. Zero Waste noemen we dat. Die nieuwe wereld vraagt om verandering. Want laten we eerlijk zijn: de houdbaarheidsdatum van eindeloos consumeren en weggooien is verstreken. Dat lijkt misschien lastig. Dat is het soms ook. Maar hoe groter de uitdaging, hoe enthousiaster wij worden. Daarom werken we hard om iedereen mee te krijgen. Ook u. Want met elkaar krijgen we meer voor elkaar.

Naar Zero Waste

Bij SUEZ geloven we in een toekomst waar alle afval waarde heeft. Zero Waste noemen we dat. Die nieuwe wereld vraagt om verandering. Want laten we eerlijk zijn: de houdbaarheidsdatum van eindeloos consumeren en weggooien is verstreken. Dat lijkt misschien lastig. Dat is het soms ook. Maar hoe groter de uitdaging, hoe enthousiaster wij worden. Daarom werken we hard om iedereen mee te krijgen. Ook u. Want met elkaar krijgen we meer voor elkaar.

Onze strategie

Afval is waardevol

Bij SUEZ staan klantgerichtheid en circulariteit hoog in het vaandel. Hoe beter afval bij de bron wordt gescheiden, hoe beter het geschikt is als grondstof om steeds weer nieuwe producten van te maken. Daarom zoeken we altijd naar slimme oplossingen om al onze klanten maatwerk te bieden. Zo kunnen we samen de meest hoogwaardige stromen inzamelen en daarmee waarde creëren uit afval.

Onze organisatie

SUEZ Recycling & Recovery Netherlands, onderdeel van de wereldwijde SUEZ groep, streeft naar het zo veel mogelijk recyclen van afval om te gebruiken als grondstof voor nieuwe producten. Met innovatieve en duurzame oplossingen voor afval en grondstoffen, energie, water en milieu, beschermen en behouden wij waardevolle grondstoffen voor de toekomst.

Duurzaamheid

Bij SUEZ Nederland draait het om de circulaire economie. Wij gaan voor het behoud van natuurlijke grond- en brandstoffen. In ons jaarlijkse duurzaamheidsverslag laten we zien welke keuzes we daarin maken, hoe we steeds meer samenwerking zoeken en wat de resultaten van deze inzet zijn.

Waar bent u naar op zoek?
TOP