Skip to main content

SUEZ Connect

Onze nieuwe online omgeving waarmee u eenvoudig uw afvalzaken regelt, waar en wanneer het u uitkomt. SUEZ Connect vervangt per 31 mei 2019 de huidige SUEZ Portal.
Een nieuwe klantomgeving

Regel uw afvalzaken online, altijd en overal

Met SUEZ Connect wordt uw administratie eenvoudiger en heeft u uw afvalzaken overzichtelijk op een rijtje. Bovendien ontvangt u uw digitale facturen per e-mail. Zo werkt u mee aan duurzamer ondernemen en het verminderen van de druk op het milieu, doordat we het printen, papierverbruik en transport van het verzenden van facturen verminderen.

Een greep uit de mogelijkheden

  • Bestellingen voor niet-gevaarlijk afval plaatsen;
  • Uw bestellingen en ledigingsdata online volgen;
  • Facturen en betalingsstatus bekijken;
  • Contract informatie direct bij de hand;   
  • Bestellingen voor gevaarlijk afval plaatsen;
  • Rapportages inzien en downloaden.
Aanmelden

Na aanmelding ontvangt u een persoonlijke link waarmee u uw account kunt aanmaken.

Meld u direct aan, met uw zakelijke klantnummer, voor Mijn SUEZ.
Na verzending u een kopie van uw aanmelding. Wij gaan direct aan de slag om uw account aan te maken en binnen drie werkdagen ontvangt u uw persoonlijke uitnodiging om uw account te activeren!
Inloggen

Wij maken het u graag gemakkelijk

Een extra lediging inplannen? De eerstvolgende ledigingsdatum van uw glascontainer inzien? Of de betalingsstatus van uw factuur raadplegen? Met SUEZ Connect regelt u het vanaf vandaag helemaal zelf.

Vragen?

Onze helpdesk staat voor u klaar!

Hulp nodig tijdens het registreren? Of wilt u graag uitleg over de vele functionaliteiten? Klik hierboven door naar SUEZ Connect en neem via de webchat, per e-mail of telefonisch contact op met onze SUEZ Connect helpdesk.

SUEZ Header Contact

Mijn SUEZ

Mijn SUEZ Helpdesk portalhelpdesk.rr.nl@suez.com 030-2015031
Waar bent u naar op zoek?
TOP